-40% PÅ ALT! Bare frem til utgangen av 18-04-2024 ❤️
Fototapety, naklejki, obrazy i plakaty – PixersRetningslinjer for informasjonskapsler (cookies)

Nettstedet bruker sine egne og partners informasjonskapsler for å sikre at alle butikkfunksjoner fungerer som de skal, samt til et analytisk- og markedsføringsformål. Informasjonskapslene vil primært brukes til å tilpasse markedsføringsinnhold i samsvar med dine preferanser og behov. Bruken av analytiske og markedsføringsinformasjonskapsler krever ditt samtykke, noe som kan bekreftes ved å klikke på «Godta alle». Er det behov for å justere samtykket til bruk av informasjonskapsler av oss og våre partnere, vennligst klikk på «Administrer informasjonskapsler». Et samtykke kan når som helst trekkes tilbake ved å endre de valgte innstillingene. Bruk av informasjonskapsler er ensbetydende med behandling av dine personopplysninger, og det er Pixplanet Sp. z o.o. som er å anse som behandlingsansvarlig. I noen tilfeller kan våre partnere også være behandlingsansvarlige. All informasjon om bruken av informasjonskapsler og behandlingen av dine personopplysninger av oss og våre partnere og om dine rettigheter finner du i våre retningslinjer for informasjonskapsler

Klager og Retur


1. Skadet pakke

Hvis du oppdager at pakken har blitt skadet, be budtjenesten om å være tilstede når pakken åpnes. Finnes det en dokumentert årsak, noter dette på klageskjemaet. Selgeren vil deretter sende bestillingen din på nytt uten ekstra kostnad eller, om ønskelig, tilbakebetale pengene på kontoen din innen 14 arbeidsdager. Om du skulle finne en skade etter at budtjenesten har forlatt leveransestedet, vil dessverre hverken skaden på pakken eller klagen din bli godkjent.


2. 2. Klage ved hjemleveranse

Skulle du finne tekniske defekter ved mottagelse av pakningen som:

  • Feil størrelse
  • Feil beskjæring/feil materiale
  • Avgjørende deler av bestillingen mangler

Kontakt selgeren ved å skrive til kontakt@pixers.no, og selgeren vil sende en budtjeneste som henter pakken.

Selgeren vil deretter sende bestillingen din på nytt uten ekstra kostnad eller, om ønskelig, tilbakebetale pengene på kontoen din innen 14 arbeidsdager.


VENNLIGST MERK
Tekniske feil inkluderer ikke: fargeforskjeller grunnet forskjeller i fargereproduksjon på dataskjermer.


3. Retur

Vi behandler hver bestilling individuelt og gjør alltid vårt beste for å forsikre oss om at du blir fornøyd. Hvis bestillingen din ikke møter forventningene dine, har du muligheten til å returnere bestillingen din innen 365 dager etter at pakken er mottatt, uansett grunn. Produktet godtas kun som originalt returnert produkt og med alle deler intakt. Du har tre valgmuligheter hvis du skulle ønske å sende bestillingen din i retur:

  1. Du vil motta en korrigert bestilling - som stemmer overens med dine spesifikasjoner.
  2. Du får en ny forsendelse til samme pris.
  3. Du vil få refusjon som en kupong.

Om du ønsker å sende bestillingen i retur , kontakt Selgeren på: kontakt@pixers.no og oppgi bestillingsnummeret ditt.

Retten til retur gjelder ikke om bestillingen er skadet av mekaniske faktorer av en ekstern årsak.