-40% PÅ ALT! Frem til 20-03-2024
Fototapety, naklejki, obrazy i plakaty – PixersRetningslinjer for informasjonskapsler (cookies)

Nettstedet bruker sine egne og partners informasjonskapsler for å sikre at alle butikkfunksjoner fungerer som de skal, samt til et analytisk- og markedsføringsformål. Informasjonskapslene vil primært brukes til å tilpasse markedsføringsinnhold i samsvar med dine preferanser og behov. Bruken av analytiske og markedsføringsinformasjonskapsler krever ditt samtykke, noe som kan bekreftes ved å klikke på «Godta alle». Er det behov for å justere samtykket til bruk av informasjonskapsler av oss og våre partnere, vennligst klikk på «Administrer informasjonskapsler». Et samtykke kan når som helst trekkes tilbake ved å endre de valgte innstillingene. Bruk av informasjonskapsler er ensbetydende med behandling av dine personopplysninger, og det er Pixplanet Sp. z o.o. som er å anse som behandlingsansvarlig. I noen tilfeller kan våre partnere også være behandlingsansvarlige. All informasjon om bruken av informasjonskapsler og behandlingen av dine personopplysninger av oss og våre partnere og om dine rettigheter finner du i våre retningslinjer for informasjonskapsler

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

  1. Hvordan legger jeg inn en bestilling?
  2. Hvilke former for betaling er tilgjengelig på pixers.no?
  3. Tilbyr dere å betale med kontanter ved levering?
  4. Hvor lang tid tar det før jeg mottar produktet, og hvor mye koster frakten?
  5. Hva gjør jeg om jeg mottar et skadet eller defekt produkt?
  6. Hvordan annonsere en ordre?
  7. Kan et bilde bli beskåret, redigert eller kan fargene endres?
  8. Er mine personlige data beskyttet?
  9. Hva gjør jeg om jeg har flere spørsmål angående min bestilling?
  10. Hvordan kan jeg følge status på min bestilling?
  11. Er fargene i bildene identiske med fargene i bildene eller designene som vises på skjermen?
  12. Hva gjør jeg om jeg ikke finner et design som faller i smak?
  13. Bildet jeg mottok er helt eller delvis feil, hva gjør jeg?
  14. Vil bildet bli deformert om jeg taster inn en tilfeldig størrelse?
  15. Kan jeg få en rabatt?
  16. Kan jeg returnere bestillingen min?

1. Hvordan legger jeg inn en bestilling?

  • Velg designet du er interessert i å kjøpe fra hovedmenyen eller skriv inn nøkkelord i søkemotoren for å finne ditt idéele design som: fototapet, lerretbilde, en plakat eller et klistremerke.
  • Trykk på ønsket design for å åpne utskriftsiden.
  • Velg størrelse og effekt du ønsker på utskriften.
  • Trykk på “Legg i Handlekurv” og fyll ut ordreskjema.

2. Hvilke former for betaling er tilgjengelig på pixers.no?

En detaljert beskrivelse av de tilgjengelige betalingsmetodene finner du her.

3. Tilbyr dere å betale med kontanter ved levering?

Dessverre tilbyr vi ikke dette ettersom hver ordre er utført på individuelt basis.

4. Hvor lang tid tar det før jeg mottar produktet, og hvor mye koster frakten?

Leveringstid og detaljer om pris kan du lese om her.

5. Hva gjør jeg om jeg mottar et skadet eller defekt produkt?

Retningslinjer for et eventuelt skadet eller defekt produkt kan du lese om her.

6. Hvordan annonsere en ordre?

Skadet pakke

Hvis du oppdager at pakken har blitt skadet, be budtjenesten om å være tilstede når pakken åpnes. Finnes det en dokumentert årsak, noter dette på klageskjemaet. Selgeren vil deretter sende bestillingen din på nytt uten ekstra kostnad eller, om ønskelig, tilbakebetale pengene på kontoen din innen 14 arbeidsdager. Om du skulle finne en skade etter at budtjenesten har forlatt leveransestedet, vil dessverre hverken skaden på pakken eller klagen din bli godkjent.

Klage

Skulle du finne tekniske defekter ved mottagelse av pakningen som:

  • Feil størrelse
  • Feil beskjæring/feil materiale
  • Avgjørende deler av bestillingen mangler

Kontakt selgeren ved å skrive til kontakt@pixers.no, og selgeren vil sende en budtjeneste som henter pakken.

Selgeren vil deretter sende bestillingen din på nytt uten ekstra kostnad eller, om ønskelig, tilbakebetale pengene på kontoen din innen 14 arbeidsdager.

VENNLIGST MERK

Tekniske feil inkluderer ikke: fargeforskjeller grunnet forskjeller i fargereproduksjon på dataskjermer.

7. Kan et bilde bli beskåret, redigert eller kan fargene endres?

Selvfølgelig. På mønstersiden vil du finne beskjæringsmuligheter, samt muligheten til å legge til sepia eller sorthvite effekter. Hvis du trenger mer kompliserte endringer, ta kontakt med selgeren før du bestiller for å diskutere detaljene.

8. Er mine personlige data beskyttet?

Personlig data om våre kunder er beskyttet fra innsyn av en tredjepart.

9. Hva gjør jeg om jeg har flere spørsmål angående min bestilling?

Om du skulle ha spørsmål angående en ordre som du ikke selv finner svaret på eller om du ønsker rådgivning fra en av våre medarbeidere, besøk her.

10. Hvordan kan jeg følge status på min bestilling?

Du vil bli varslet ved hver endring i status via epost. Ordrestatusen er laget spesifikt for å tilby denne tjenesten:

  • plassert - bestillingen har blitt plassert på riktig måte;
  • betalt - betalingen er fullført;
  • under behandling - bestillingen har blitt sendt til selgeren og blir behandlet;
  • på vei - Din pakke har blitt sendt til DHL. I tillegg til epost-varslingen, vil du motta en epost med sporingsnummer slik at du selv kan spore pakken helt til du mottar den.

11. Er fargene i bildene identiske med fargene i bildene eller designene som vises på skjermen?

Fargene på bildene kan avvike noe fra de faktiske fargene på utskriftene. Disse forskjellene kan være et resultat av individuelle innstillinger på din skjerm.

12. Hva gjør jeg om jeg ikke finner et design som faller i smak?

Du kan alltid ta kontakt med våre kvalifiserte medarbeidere for å benytte deres ekspertise. Kontakt dem her.

13. Bildet jeg mottok er helt eller delvis feil, hva gjør jeg?

Kontakt selgeren så fort som mulig ved å sende melding til: kontakt@pixers.no. Vi vil forsøke å fullføre din ordre eller skrive den ut på nytt så snart som mulig.

14. Vil bildet bli deformert om jeg taster inn en tilfeldig størrelse?

Om det viser seg at bildet blir forvrengt som et resultat av størrelseparametere du definerte under tilpasningen av bestillingen, vil selgeren kontakte deg og forhøre seg med deg om eventuelle forandringer i størrelsen eller beskjæringen slik at man beholder de rette proporsjonene. Forslag og tips til beskjæring vil bli send via epost. Selgeren vil aldri ta avgjørelser uten å først kontakte kunden.

15. Kan jeg få en rabatt?

Ja, det eneste du trenger å gjøre er å melde deg på Pixers sitt nyhetsbrev.

16. Kan jeg returnere bestillingen min?

Ved retur, vennligst send spørsmålene dine til contact@pixers.uk og ikke send ordre tilbake til kontoradressen. Dette er bare en postadresse. Alle bestillinger sendt til denne adressen blir dessverre sendt tilbake til deg.