En detaljert beskrivelse av de tilgjengelige betalingsmetodene finner du her.
Dessverre tilbyr vi ikke dette ettersom hver ordre er utført på individuelt basis.
Leveringstid og detaljer om pris kan du lese om her.
Retningslinjer for et eventuelt skadet eller defekt produkt kan du lese om her.
Skadet pakke
Hvis du oppdager at pakken har blitt skadet, be budtjenesten om å være tilstede når pakken åpnes. Finnes det en dokumentert årsak, noter dette på klageskjemaet. Selgeren vil deretter sende bestillingen din på nytt uten ekstra kostnad eller, om ønskelig, tilbakebetale pengene på kontoen din innen 14 arbeidsdager. Om du skulle finne en skade etter at budtjenesten har forlatt leveransestedet, vil dessverre hverken skaden på pakken eller klagen din bli godkjent.
Klage
Skulle du finne tekniske defekter ved mottagelse av pakningen som:
Kontakt selgeren ved å skrive til kontakt@pixers.no, og selgeren vil sende en budtjeneste som henter pakken.
Selgeren vil deretter sende bestillingen din på nytt uten ekstra kostnad eller, om ønskelig, tilbakebetale pengene på kontoen din innen 14 arbeidsdager.
VENNLIGST MERK
Tekniske feil inkluderer ikke: fargeforskjeller grunnet forskjeller i fargereproduksjon på dataskjermer.
Selvfølgelig. På mønstersiden vil du finne beskjæringsmuligheter, samt muligheten til å legge til sepia eller sorthvite effekter. Hvis du trenger mer kompliserte endringer, ta kontakt med selgeren før du bestiller for å diskutere detaljene.
Personlig data om våre kunder er beskyttet fra innsyn av en tredjepart.
Om du skulle ha spørsmål angående en ordre som du ikke selv finner svaret på eller om du ønsker rådgivning fra en av våre medarbeidere, besøk her.
Du vil bli varslet ved hver endring i status via epost. Ordrestatusen er laget spesifikt for å tilby denne tjenesten:
Fargene på bildene kan avvike noe fra de faktiske fargene på utskriftene. Disse forskjellene kan være et resultat av individuelle innstillinger på din skjerm.
Du kan alltid ta kontakt med våre kvalifiserte medarbeidere for å benytte deres ekspertise. Kontakt dem her.
Kontakt selgeren så fort som mulig ved å sende melding til: kontakt@pixers.no. Vi vil forsøke å fullføre din ordre eller skrive den ut på nytt så snart som mulig.
Om det viser seg at bildet blir forvrengt som et resultat av størrelseparametere du definerte under tilpasningen av bestillingen, vil selgeren kontakte deg og forhøre seg med deg om eventuelle forandringer i størrelsen eller beskjæringen slik at man beholder de rette proporsjonene. Forslag og tips til beskjæring vil bli send via epost. Selgeren vil aldri ta avgjørelser uten å først kontakte kunden.
Ja, det eneste du trenger å gjøre er å melde deg på Pixers sitt nyhetsbrev.
Ved retur, vennligst send spørsmålene dine til contact@pixers.uk og ikke send ordre tilbake til kontoradressen. Dette er bare en postadresse. Alle bestillinger sendt til denne adressen blir dessverre sendt tilbake til deg.