-40% PÅ ALT! Bare frem til utgangen av 23-05-2024 ❤️
Fototapety, naklejki, obrazy i plakaty – PixersRetningslinjer for informasjonskapsler (cookies)

Nettstedet bruker sine egne og partners informasjonskapsler for å sikre at alle butikkfunksjoner fungerer som de skal, samt til et analytisk- og markedsføringsformål. Informasjonskapslene vil primært brukes til å tilpasse markedsføringsinnhold i samsvar med dine preferanser og behov. Bruken av analytiske og markedsføringsinformasjonskapsler krever ditt samtykke, noe som kan bekreftes ved å klikke på «Godta alle». Er det behov for å justere samtykket til bruk av informasjonskapsler av oss og våre partnere, vennligst klikk på «Administrer informasjonskapsler». Et samtykke kan når som helst trekkes tilbake ved å endre de valgte innstillingene. Bruk av informasjonskapsler er ensbetydende med behandling av dine personopplysninger, og det er Pixplanet Sp. z o.o. som er å anse som behandlingsansvarlig. I noen tilfeller kan våre partnere også være behandlingsansvarlige. All informasjon om bruken av informasjonskapsler og behandlingen av dine personopplysninger av oss og våre partnere og om dine rettigheter finner du i våre retningslinjer for informasjonskapsler

Klager og retur

SKADET PAKKE

Hvis du oppdager at pakken har blitt skadet, be budtjenesten om å være tilstede når pakken åpnes. Finnes det en dokumentert årsak, noter dette på klageskjemaet. Selgeren vil deretter sende bestillingen din på nytt uten ekstra kostnad eller, om ønskelig, tilbakebetale pengene på kontoen din innen 14 arbeidsdager. Om du skulle finne en skade etter at budtjenesten har forlatt leveransestedet, vil dessverre hverken skaden på pakken eller klagen din bli godkjent.

Klage ved hjemleveranse

Skulle du finne tekniske feil ved mottak av pakken med prøve som:

  • - Feil størrelse
  • - Feil beskjæring/feil materiale
  • - Avgjørende deler av bestillingen mangler

For å kunne sende inn klagen din, må du fylle ut skjemaet nederst på siden
Selgeren vil deretter sende bestillingen din på nytt uten ekstra kostnad eller, om ønskelig, tilbakebetale pengene på kontoen din innen 14 arbeidsdager.

VENNLIGST MERK

Tekniske feil inkluderer ikke: fargeforskjeller grunnet forskjeller i fargereproduksjon på dataskjermer.

Retur

Vi behandler hver bestilling individuelt og gjør alltid vårt beste for å forsikre oss om at du blir fornøyd. Hvis det bestilte produktet ikke innfrir forventningene dine, kan du velge å returnere det innen 365 dager etter at det er levert, uten at du behøver å grunngi returen.
Du har tre valgmuligheter hvis du skulle ønske å sende bestillingen din i retur:

  • Du vil motta en korrigert bestilling - som stemmer overens med dine spesifikasjoner.
  • Du får en ny forsendelse til samme pris.
  • Du vil få refusjon som en kupong.

Hvis du ønsker å returnere kjøpet ditt, ta kontakt selgeren ved å fylle ut skjemaet nederst på siden.

Sende klage eller retur

Skriv inn e-posten du brukte ved bestilling samt bestillingsnummer for å gå til siden for skjemaet.