Hvis du oppdager at pakken har blitt skadet, be budtjenesten om å være tilstede når pakken åpnes. Finnes det en dokumentert årsak, noter dette på klageskjemaet. Selgeren vil deretter sende bestillingen din på nytt uten ekstra kostnad eller, om ønskelig, tilbakebetale pengene på kontoen din innen 14 arbeidsdager. Om du skulle finne en skade etter at budtjenesten har forlatt leveransestedet, vil dessverre hverken skaden på pakken eller klagen din bli godkjent.
Skulle du finne tekniske feil ved mottak av pakken med prøve som:
For å kunne sende inn klagen din, må du fylle ut skjemaet nederst på siden
Selgeren vil deretter sende bestillingen din på nytt uten ekstra kostnad eller, om ønskelig, tilbakebetale pengene på kontoen din innen 14 arbeidsdager.
Tekniske feil inkluderer ikke: fargeforskjeller grunnet forskjeller i fargereproduksjon på dataskjermer.
Vi behandler hver bestilling individuelt og gjør alltid vårt beste for å forsikre oss om at du blir fornøyd. Hvis bestillingen din ikke møter forventningene dine, har du muligheten til å returnere bestillingen din innen 365 dager etter at pakken er mottatt, uansett grunn.
Du har tre valgmuligheter hvis du skulle ønske å sende bestillingen din i retur:
Hvis du ønsker å returnere kjøpet ditt, ta kontakt selgeren ved å fylle ut skjemaet nederst på siden.
Skriv inn e-posten du brukte ved bestilling samt bestillingsnummer for å gå til siden for skjemaet.